För att göra klart några saker

Igår så köpte jag och Björn torrjäst så vi kan ha hemma utan att det blir för gammalt för fort ifall vi vill göra bröd någon dag.
Vi köpte även nya blommor till balkongen och planterade om. Våra vuxenpoäng bara stiger mot skyn!
Sen vaknade jag även av mig själv kvart över 9 idag, men då vägrade jag fanimig gå upp och somnade om till 10!

Sen tänkte jag även bara göra en lista på saker som jag stör mig på.

Jag tycker att:
  • vita jeans är fult
  • negativa människor som måste klanka ner på andra bara för att dom själv stör sig på sitt eget liv är fruktansvärt jävla störande människor
  • folk som tycker att mkt bas som dunkar sönder ens lägenhet är coolt. För det är det inte
  • sopor och disk inte borde lukta så illa bara för att det får stå ett x antal dagar för länge
  • folk som tror att mitt jobb är tråkigt och äckligt, borde hålla sin mun stängd, då dom inte vet vad dom pratar om
  • fördomar borde läggas ner
  • Shinedown är ett riktigt bra band
  • vad är det för mening att få lön mitt i månaden om det endast handlar om 0,50 kr?
  • regn är det värsta som finns
Håller ni med? Eller vad stör ni er på?

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker att vita jeans är snyggt, på rätt person... :)

Lönen på 50 öre känns ju ganska ovärt, sen håller jag med om bas, regn och disk också ;)

2009-08-13 @ 17:01:54
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0