Fest-nykterist!

Jag har nu precis kommit hem från krogen, då jag skakade rumpa med min syster och hennes kompisar på Arena. Var hos Fanny på förfest, som var trevligt =)

Men jag fattar inte. 4 öl på 4 timmar, (19:00-23:00) och jag mår dåligt nu... (02:15) Fattar inte vad som har hänt. Sista tiden så har jag mått dåligt av alkohol, bara jag dricker 2-3 öl. Så, förlåt om jag gör alla besvikna nu, men från och med nu så är jag fest-nykterist, vilket innebär att jag kommer inte att dricka på fest. Kanske en öl, bara för att det är gott. Men icke för att dricka mig berusad eller ens lite lullig, då min kropp total vägrar det nu för tiden. Dricka och vatten får bli min törstsläckare inget annat. För jag klarar inte av att må så här när jag tar några bärs med mina kompisar. Jag menar, just nu så känns det som om jag skulle ha druckit 10 öl, och inte bara 4.

Vad tycker ni?
Hur mår ni av alkohol?

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker jag är en fin idé! :) Kram Ida

2009-08-28 @ 23:55:10

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0