Endast 5 dagar kvar nu!

Japp, nu är det endast 5 dagar kvar tills jag får min lön, då jag inte fick den den 27, för att något hade blivit fel. Lönecentralen hade inte min månadsrapport (?) så fick skicka in den igen så den 7e får jag min lön! Ah, det är kul nästan jämt.

Jobbat idag, slutade 4 och är ledig i möra. Gött =) Är så trött!

Igår så jobbade jag (är någon förvånad?) och sen tog jag bussen hem till Fia där vi (läs Fia) bakade kaka och snackade skit =) Sen blev jag hämtad av Björn, kom hem och gjorde oss iordning och drog sen in till stan! Satte oss på amigo uteservering med David och hans tjej Caroline! Gick sedan bort och satte oss på Score och drack några öl. Riktigt trevlig kväll =)

Nej, nu ska jag ta mig ett bad och ta det lugnt. Om jag orkar så tänkte jag även fixa med en ny header! Spännande va?
Här kommer en bild på mig och Björn när vi var i Malmö. Vad tror ni? Är bilden photoshoppad eller bad vi någon människa att ta kort på oss?


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0