Vi ska ta GUUUULD igen!

Idag, ärade vänner och läsare, så är det dags för semifinal 5 idag mellan Färjestad och Hv71. Det står nu 3-1 i matchen till Färjestad och dom spelar på Hemmaplan idag. Löfbergs Lila Arena. Jag ska närvara på matchen och hjälpa till att tända facklorna. Och när Färjestad sen vinner SM-guldet så kommer det att vara jag och min syster som jag spruta konfetti på ståplats och fixa med raketerna!

tystnad

FÖR GULDET SKA HEM TILL KARLSTAD IGEN!



Denna vackra introlåt. När man står i arenan och sjunger med och hör hur klacken sjunger med, så kan man inte annat än att få ståpäls. Ja, om man ignorerar dom tondöva som filmar ^^

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Nu litar jag på dig att de vinner i kväll, och när de gör det, snälla vänd raketerna rätt så att inte brandkåren måste komma...ha det kul ikväll!

2009-04-08 @ 13:48:42

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0