Veckans raggningsreplik!

Hejsan allihopa!
Visst är det underbart väder ute?
(här i Karlstad iallafall!)

Kom på igår kväll en rolig sak som hände på Harrys förra lördagen. Kan bara skratta åt den stackars killen.
Jag och Martina stod nere vid garderoben och väntade på resterade, då det kommer fram en kille till mig.

Killen - Får jag lov?
Jag - Det är lite dåligt med musik här du.
Killen - Ja, men jag har en massa bra musik hemma.
Jag - Va? Ursäkta mig, men har du sagt den där till någon annan förut? Och har den funkat?
Killen - Du var den första jag körde den på. Funkar den?
Jag - Haha, nej du, det gör den verkligen inte!
Killen - Vad ska man säga till dig då?
Jag - Jadu, med tanke på att jag är upptagen så spelar det ingen roll vad du säger till mig.
Killen vänder sig till Martina
Killen - Får jag lov?
Martina - Nej, tyvärr du.
Killen (lite generat) - Men vad ska man säga då?
Jag - Men du kan ju alltid säga; Jag har en fin skivsamling hem du kan få kom å tett på!
Saaben och Ida kommer ifrån garderoben
Killen (till Saaben) - Vill du med hem till mig och lyssna på musik?
Saaben - Neeeeej!
Killen (till Ida) - Du vill inte med hem och ha en massa sex då?
HAHAHAHA, jag skratta ihjäl mig!

Hahahahaha, kan inte sluta skratta.

Hahahaha

Haha.

Hon sa nej, btw.

Dagens fråga:
Har ni fått en riktigt dålig raggningsreplik någongång?

Kommentarer
Postat av: MadeleinE

Oh lord! Den raggningen önskar jag att jag hade sett!!! Så desperat den stackars killen måste ha varit som inte gav sig efter 2:a försöket..hihi =D

2009-04-27 @ 00:06:54

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0