Tlött, tlött och åter tlött

Jag har precis kommit hem från jobbet. Idag har det varit stressigt minsann! För er som vill anteckna alltså.

Såatteh... Missade Desperata i tisdags så det blir att kolla på reprisen sen! 16:10 på kanal 5, för er som inte heller har något liv!

Sjukt tråkigt väder idag, då jag förväntade mig fågelkvitter och en blå himmel med en varm sol!
Jag hörde dom där jävla fiskmåsarna skrika och så kom det ner lite regn på mig. Det.Suger. Jag funderar starkt på om jag ska göra en köttfärslimpa. Det är smaskigt. Med svampinjonsås! Mmmmm... Marabou... Åh, det har jag ju i väskan! Någon som vill diska åt mig?

Jag vet att det inte fanns så mkt logik i det jag skrev.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0