Som svar på frågan

Haha, fick en fråga från en anonym om jag är snäll person, för jag verkar vara så sur och arg ibland.

Frågan tycker jag då är om jag ska svara på den frågan eller om det är folk i min omgivning som ska göra det?

Jag är en mkt snäll person, jag är ibland för snäll, men det är mkt lättare att fokusera på det negativa! Haha. Nej, men jag skriver med mkt sarkasm och ironi, så ta det med en nypa salt! =) Men kan väl försöka låta mer snäll. Är det så att jag skrämmer er?

Igår så stod det Skumparty på schemat. Vi kom inte in innan 10, så vi gick hem. Haha. Så där satt vi, 20 över 10 i lägenheten, luktade fotsvett och drack mild yoghurt och kollade på en dålig film på tv. Kvart i 12 så kallade sängen, så då gick jag och lade mig och somnade direkt. Haha, vilket par vi är. 

Någon som har något tips på vad vi ska göra för att bryta detta mönster? Par-middagar kanske? ^^

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0