Nu jävlar!

Bra dag, jag upprepar igen för er som missade det, bra dag!

idag så har jag varit på jobbet och fixat lite saker, och sen blev det en shoppingrunda på stan! Var år och dar sen det blev av! Så införskaffade mig ett linne/klänning (som man ser smal ut i!), ett par neongula skor för 100 spänn, en fotfil (ja, jag har hårda hälar!), sminkborttagning och puder! =)

Gjorde lite wok till mat och nu är det snart hockey! Semifinal 2 i Karlstad! Öl och chips blir, för att sen gå till Saaben på en liten förfest innan vi drar ut på krogen! Kan nog bli en bra kväll! Bäst fan för Färjestad att dom vinner då! Iallafall att det blir en bra match. Äh, matchen kan suga pung så länge dom vinner! UT MED HV!




Ignorera min mage som sticker ut. Jag menade att man ser smalare ut på sidorna. Lär er läsa mellan raderna.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0