Nu är han på väg

Nu är Björn påväg på ett ärende som jag inte tänker berätta om här, men jag tänker ändå bara säga det. Att han är iväg på ett ärende alltså. Inget annat!

Ska jobba idag, för första gången på typ 2 veckor, så det känns gött! Mindre gött att jag missar hockeyn ikväll, men som sagt, det är ju inte den avgörande matchen. Men man kan ju hoppas att den avgörande matchen är i morgon, då jag ska dit! =) SM-GULD! Och om vi får guldmössor då, så ska jag fan inte sälja den för en tjuga som jag gjorde -06. Haha, fan va dum jag kände mig efteråt. Äh, skyller på mitt magont som jag minns att jag hade då.

Nej lite glass på balkonen kanske? Försöka ringa Carlsson också kanske..?


En bild från gymnasiet när jag, Alexandra och Saaben tog tag i en kamera och gick ut och lekte lite!

Kommentarer
Postat av: Baso

Vad var det för ärende ?

2009-04-07 @ 12:45:23
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Baso

ja säg !

2009-04-07 @ 13:52:26
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0