Några dagar har nu gått

Igår så var jag ut förflyttningsutbildning från halv ett och sen så blev det jobb direkt efter det från fyra till klockan 10! Fick även reda på igår att jag får sommarjobbet! =) Gött gött!

Fick även igår den mest klockrena kommentarer från en vårdtagare någonsin!

- Om jag var så snygg som du, så skulle jag inte jobba här. Då skulle jag vara i Hollywood! Du är den största sensation som jag någonsin har sett!

Haha, sen skrockade han belåtet! Det ni! Kan ni skryta med något sådant?


Så här snygg är jag när jag jobbar och står i en hiss! På väg ner ifall ni undrar.

Idag så har jag och Björn åkt Chaos bil och handlat mat! Vi var även på Ikea och åt mat! Det var billigt så vi slog på stort som satan!


Men tro fan att det var gött! Det är nåt speciellt med Ikeas köttbullar! Och deras jordgubbscheescake! Mumma!
Sen var vi och shoppade loss på Maxi och sen avrundade vi allt med att lämna bilen och gå hem! Skulle ha varit ute och gått med Martina, men med ljudlös på mobilen, så är det inte så lätt att märka telefonsamtal som man får, har jag märkt idag! Så förlåt Martina, vi får ta det någon annan dag!

Nu ska jag sätta mig och sy en massa overaller och räkna lite saker innan det blir dags för att avrunda för kvällen och dö framför tvn! =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahha det är okej, vi kan ta vår promenad en annan dag.. Men Susanna, ett tips, sätt på ljudet på telefonen efter att du slutat jobba..=)

2009-04-22 @ 20:33:31

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0