Men jag rakar ju inte mina ben!

Telefonen ringer. Björn går och svarar:

Björn - Det är till dig
jag tar telefonen
Jag - Hallå?
Telefonförsäljare - Hejsan mitt namn är blablabla och jag ringer ifrån blablabla och jag har ett erbjudande till dig på rakhyvlar! Nu får blabla för blablabla osvosvosv. (Han babbla på ett bra tag) - Hur tycker du att det låter?
Jag - Men nu är saken den, att jag rakar inte mina ben.
Björn bryter ihop av skratt och det gör jag med

Det ligger nog i min släkt att vara jävlig.
Kul var det iallafall =)

I do shave my legs. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0