Måndag

I lördags så kom Björns syster Hanna hit, så vi slog på stort! Biffar med klyftpotatis! Sallad hade jag gjort, likaså vitlöksbaguetter! Japp, jag gjorde det helt själv! Dom såg groteska ut men smaka underbart. Jag gjorde även en kladdkaka med vit choklad och hallon. GöttGött! Tillsammans med några glas vin!

Anledningen till varför jag berättar det här, är för att jag precis har vaknat och kommer inte på nåt annat. Plus så vill jag att ni ska vara lite avundsjuka.

Nu tänkte jag sätta mig och sy några overaller, så det blir några mindre, och sen kommer min syster hit, och då ska vi äta mat, sen ska jag tvinga med henne ner på stan till en uteservering för en fika! <3 Det är ju bara för underbart! Karlstad har börjat med uteserveringarna!

Kommentarer
Postat av: Katja

Sounds very fun :) Ha en supertrevlig dag!

2009-04-06 @ 11:48:24
URL: http://kingandqueen.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0