Kissie, Blondinbella och Kenza!

Tänker jag inte visa här för pallar inte ta kort på klänningen! Men den är svart med vita prickar och den är söt!

Idag så jobbade jag och fick skriva en avvikelse =(

Har ingenting att skriva om, så skriver om nåt som alla bryr sig om.

- Lite komiskt att bloggeliten byter design samtidigt. Typ, som en konspiration eller en reträtt för att deras läsare har minskat med 4 pers senaste 10 minuterna (eller nåt? inte fan vet jag). Ni klagar för att ni hade endast 31.000 besökare en dag.
Jag har som mest haft 182 tror ja.

Den dagen gjorde jag om min design...

Imorgon blir det att blondera mitt hår vitt och införskaffa idominsalva och ta Dagens-Outfit-kort och sen så ska jag göra Smoothies som jag sippar i mig innan jag går ut på Stureplan!
Det är inte så att jag inte unnar dessa bloggerskor deras framgång. Eller jo, det gör jag! Jag kan också förtala folk i min blogg. SAABEN ÄR EN BESSEWISSER! Så, done! Jag kan även skryta. Idag så var jag snyggast på stan och alla kollade avundsjukt på mig! Jag kan också ta kort på folk på stan och lägga ut dom i bloggen.

Det kryllade av emo's idag på stan, så, JA, jag tog kort på dom.

Men jo alltså, dom där tjejerna, jag unnar verkligen dessa bortskämda barn som inte ens vet hur man dammsuger, deras framgång. Själv så tvättade jag mina egna kläder igår, hur många plagg köpte ni?

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Meh varför är jag de ? :O

2009-04-16 @ 20:39:22
Postat av: Anonym

Måste fråga om du är en snäll person, du verkar vara så arg och sur iblad.

2009-04-17 @ 21:37:00

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0