Kiss, Cola och finska

Jag välkomnar sommaren! Gudars vilket underbart väder det har varit idag! Över 20 grader, i skuggan! Öjejöj, det är så man storknar! Var otroligt lat under förmiddagen och gjorde ingenting vettigt alls, och sen så var det bara att spatsera in till stan.

Nu ska jag verkligen inte klaga på värmen, men svetten flöda och fan va varmt jag tyckte att det var! För varmt nästan. Men så kanske jag får skylla mig själv när jag satte på mig en jacka! Min hjärna vill nog inte riktigt inse att det faktiskt snart är dags för endast en tunn tröja och inte en jacka! Men så äre, men så jäkla gött att jag inte behövde någon jacka på jobbet, utan kunde gå i bara t-shirt! Nice som satan!


Dagens bästa:
Den kalla coca colan som jag dricker just nu!

Dagens bästa 2:
Det otroligt underbara vädret!

Dagens minus:
Jag var otroligt sugen på att sätta mig på en uteservering efter jobbet och ta en kall öl med någon och sitta där i några timmar och bara snacka och mysa. Men jag ska jobba 7 i morron bitti, så kanske tar det i morron efter jobbet.

För visst är det väl ändå ok att ta sig en öl, klockan 2 på en söndag, på en uteserving, på sommaren?


Susanna - Den svensk-talande turken finnen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilket härligt kort hörru! Ja med så klart är det okay att ta sig en öl kl två på en söndag på en uteservering. Det gäller att ta vara på de fina dagarna ju :D Hur ser veckan ut då? Mycket jobb?

2009-04-26 @ 12:36:53
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0