Jag dödde!

Jag har varit och handlat mat, för det var det istort sett slut på! Och jag gick ensam. Då fick jag min snilleblixt (?) att jag även skulle köpa en 10-kilos påse med potatis, för "det kan väl inte vara såå jobbigt att bära hem 300 meter?"

Ack, så fel jag hade! Jag kan inte använda mina händer eller armar ordentligt nu. Får dricka vatten ur sugrör för orkar inte hålla i glaset. Orkade knappt hålla i mobilen. Snacka om i-landsproblem. Och ja, jag vet att jag gillar i-landsproblem, men jag måste väl få unna mig nåt också?

Nej, det fanns ingen logik i det jag vet. Nu ska jag försöka att skära korv och fixa mat.

Hockey snart!


Dem gigantiska potatissäcken bredvid mina, till synes, gigantiska ben!
Och min överdel är också med på ett hörn!

UPPDATERING!
Ska koka makaroner nu, och tror ni inte att ännu en gång att det är ett fel med?
Men den här gången var det två fel! Av samma slag! Vad är problemet?


Obs! Gammal bild ifrån häromdagen då det "bara" var ett fel!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0