Hörruduru!

Igår så var det en stor dag för mig och Björn! Vi hade bil och var och storhandlade mat! Jag införskaffade oss även 2 blommor, som säkert kommer att dö om 3 dagar, men dom var billiga! =)

Vi var även och shoppade loss på Lidl och Bergvik, och sen åkte vi ut till banan där vi hämtade tvätt och gaspatroner, fyllde på en stooor vattendunk för att sen åka in till stan och lämna tvätten, patronerna och sen till bibblan så att Björn fick skriva ut lite papper! Ojojoj, vi hann med en hel del under dagen! Plus att vi tvättade på morgonen (läs Björn)

Detaljerad fakta sådär.

Nu äter jag frukost och ska snart göra mig iordning för att gå in till stan och göra den med Jessika! och i morgon hörrni, då ska jag jobba =)

Kommentarer
Postat av: Baso

Strumpor är för amatörer !

2009-04-15 @ 11:10:19
URL: http://www.Baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0