Gårdagen

Igår så var jag och Martina hos Fia, där vi åt mat och drack lite. Sen åkte vi in till stan och satte oss på en uteservering där Björn och Jimmy satt, och sen anslöt sig även Christine och Stina till vårat gäng. Sen in på Harrys för att snabbt lämna det och gå hem.

Sydde även en massa overaller igår och det ska jag göra idag med för att sen gå iväg och jobba!
Ska nog även hinna att spela lite gitarr tänkte jag också, men då gäller det att jag tar tag i mitt liv nu.
Men först ska jag spela spel på hamsterpaj =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0