För detta är en saga utan lyckligt slut...

Igår så firade vi Evve som fyllde 20 år och jag förbannade mig själv redan efter 100 meter då jag hade satt på mig högklackat, dagen till ära. Jag? Högklackat? Ja men ta det lugnt. Det var högklackade converse! Men tvi vale så ont jag fick i fötterna. Och det var på väg till Saaben det! Då hade jag bara gått en liten, liten bråkdel av allt!
Vi fick ost och kex hos Evve. Memories från Branäs när jag och ett gäng tjejer firade nyår där! Jag och Evve satt bland annat och tryckte i oss en hel brieost, då vi inte hade något att göra.

Efter en extremt lång förfest så spatserade vi in mot stan och mot Harrys, där en man blev galen och skrek i falsett! Varmt var det där inne också och kvällen slutade olika bra för oss allihopa. Själv så var jag beredd på att hoppa ifrån bron eller lägga mig på vägen så att mina fötter skulle domna bort!

Nu kom min syster så, adios!

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Hehe nu gjorde du ju en "Saaben" vi gic ju till harrys :P

2009-04-19 @ 17:31:18
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0