FAN TA MAXI!

Jag och Björn skulle köpa köttfärs förut (yes, hela historien handlar om denna köttfärs!) och såg att det fanns 2,5 kg för, hör och häpna, endast 49,90 kr!
- AAAAHH VI TAR TVÅ!!!; vrålade vi i kör!
Vi gick sedan efter att korgarna överfyllts till kassorna, betalade, tänkte att;
- Hm, hur kan allt detta som vi har köpt gått på över 550 spänn? Men jaja, 50 spänn för det, 40 kronor hit och 90 kronor dit, så det stämmer väl! Köttfärsen var ju trots allt 50 riksdaler styck! Kan inte släppa detta totala fynd!

Kom hem, städar, donar, ska göra mat, kollade nyss på kvittot.
Låt satan ta er!
Såklart (dah, vad skulle jag annars förvänta mig egentligen?) så kostade köttfärsen såklart 49,90 kronor KILOT!
123 spänn styck kostade dessa införköpta paket med blandfärs.
Fan ta Maxi!

Jag skall nu spara denna dyrt införskaffade föda så långt det bara går. Helst in i trötande tider.
Men mamma sa att det var billigt iallafall.

Om jag kan ha sett fel i affären på priset?
Självfallet inte! Kunden har ju alltid rätt, sådetså!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0