En dag fylld med äventyr!

Idag har det varit en dag fylld med äventyr! För det första; jag somnade klockan nio igår kväll och sov till nio i morse, det var skönt! Och nejnej, inte alls pensionärsvarning! Sen efter en frukost bestående av gröt och te, så åkte jag och Björn ut till banan, och sen in till stan! Sen åkte vi till Ica på Skoghall och Björn shoppade lite mat vi skulle grilla, och jag pantade burkar! Finns en massa burkar ute på banan att panta, så jag tog på mig det ansvaret! Och rik blev jag! Åhåjaja! Av dessa 106 pantade burkar, så sprang jag 14 kronor rikare ut ifrån Ica! Det var inte många svenska burkar i den påsen nej. Haha!

Sen åkte vi ut till banan och tände grillen, jag städade och Björn tvättade! Vi smaskade smaskig karré och potatissallad, och sen så sköljde vi ner smakligheterna med lite cola! Gött gött! Så har i stort sett precis kommit hem, även vart i väg och shoppat mat, och nu blir det att duscha, då jag är skitig som en gris!

Och just ja!
Vilken madde...? ^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad mysigt det låter då! Vad har ni för planer inför Valborg då? Själv åker jag till Uppsala imorn och ska festa där. Valborg är väldsigt stort där för studenterna, så det ser jag fram emot :D

2009-04-28 @ 19:03:59
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0