Drömmar

Inatt så drömde jag att jag skulle iväg till någon läkare pga någonting. Men jag kom inte ihåg vart hon hade sin klinik. Till slut så kom mamma ihåg vart den låg och då, jäkligt passande, kom Carlsson förbi i en bil och hon skulle skjutsa mig, men jag hade endast 5 minuter på mig att hitta dit och komma in till läkaren.
Men sen av någon märklig anledning så, på väg mot kliniken, så stannade vi till på en djuraffär, där jag köpte mig en groda.
Klockan hade då hunnit bli fem över halv, och jag var en halvtimme försenad. Skyndar dit och springer omkring som en galning, men vet inte vad läkaren heter, eller varför jag ska dit överhuvudtaget. Får sätta mig i kö för att ta blodprov och då kommer läkaren in. Då var det hon som var med i barnprogrammet A till Ö. Hon frågade mig hur det gick med russinet som jag hade i armhålan, jag lyfte på armen och sa: Den var en vindruva innan. Sen vaknade jag.

HAHAHAHA.
That's all!

Kommentarer
Postat av: Baso

Kräjsi!

2009-04-15 @ 10:26:06
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: MadeleinE

Ja...du är speciell du Susanna...:D

det måste vara något med granarna öppi daln, Jag menar..se på Saaben...;)(Pernilla, Martina... Olga?! GAbby)?! Men jag säger inte att det är en dålig grej. nej nej..det vore ju som att kasta sten på mig själv.=P

2009-04-27 @ 00:20:07

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0