Dom är visst bra!

Färjestad vann med 4-1 igår! Yeih! Men biljetterna till den femte finalmatchen tog slut på 8 minuter! 8000 biljetter! Fattar inte hur det är möjligt! Jag började ringa 10:10 och 10:08 så tog dom slut. Helt galet!

Var på förfest hos Saaben, där vi lyssnade på nostalgimusik! Så, nu älskar jag Hanson igen! Måste få deras album, men vågar inte! Haha!

Nej, nu har jag precis ätit frukost och idag ska jag ha en liten Spa-dag! Färga håret, fixa med fötterna, lägga ansiktsmask, sånt där som alla tjejer gör! Och under tiden, så ska jag lyssna på Hanson!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0