Den är nog inte bruten!

Jag kan gå på min fot! Mina tår är inte brutna, bara ömma! Göttans!
Nu ska jag smaska frukost och sen vet jag inte vad jag ska göra. Det är ju inte fint väder heller, så ut och gå vill jag verkligen inte! Borde ta mig ett bad och se om mina armar mår  bättre sen (träningsvärken efter potatissäcken är kvar, ja!)

Guldfirande på Stora Torget igår blev! Vi var väl en 20 000 pers som var där för att fira våra hjältar! Stod där mitt i smeten med mina kryckor. Och det måste jag säga!
Jag hoppas att soc tar er, jävla skit ungar på 15 år, som inte visar respekt för någon och som dricker sig aspackade! Ni är patetiska!

Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån torget igår! Snor även två ifrån Nwt som visar hur mkt folk det var!!





Var var en del folk där igår ^^

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0