April april?

Ja, nu är den fanimig bäst för Sverige att den här jääääkla matchen är ett aprilskämt, för det här är värre katastrof än svälten i afrika! Hur, jag frågar igen,
hur, kan;

  • färjestad spela så fruktansvärt dåligt?
  • kommer det sig att hv verkar bättre än fbk?
  • domaren inte ser vad som händer på isen?
  • att färjestad inte fattar att hv har läst av deras spel redan, och att det inte FUNKAR?!
Ja, jag tänkte ju uppdatera om min finfina dag ja, som jag spenderade på banan med Björn där vi grillade korv och en massa annat. Jag tänkte sprida glädje omkring mig!

Jag har ont i huvudet och ser på en äcklig hockeymatch som färjestad ligger under 2-0 med. UGH! Så nej, jag tänker inte sprida glädje omkring mig! Jag ska äta fruktsallad och glass och sprida hat, ondska och tårar omkring mig!

April April. Kul som fan...

Jag skiter i om Färjestad spelar dåligt egentligen, så länge dom vinner.

Kommentarer
Postat av: xander

Men susanna, de är ganska så vanligt att hemmalaget är lite mera på tårna vilket ger dom dedär lilla flytet som fbk aldrig hade..



Sen gjorde ju Sören en riktigt bra match, bra nivå och de är ju faktiskt final, tufft ska de vara!

Han tog ju bort precis de han skulle ta bort, vilket är klubba i midjan och händer runt halsen..



Sen är de ju inte HVs fel att dendär fröken kåberg gillar att tackla sargen istället för motståndare..

Nej, uselt skrivet, bra match..



Hälsningar

Trogen blåing

2009-04-01 @ 23:01:29
Postat av: Susanna

HAHA, ditt lag vann och ändå så sitter du och klankar ner på andra som hejar på ett annat lag! Kåberg? Är det inte bättre att klaga på den backen som tacklade ner en hv-spelade över Gustafsson så att Hv kunde göra mål? Nejnej, jag skriver dåligt, och du tyckte att det var en bra match. KOM IGEN OCH KROSSA HV!

2009-04-02 @ 00:19:27
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Jea

Jag gillar inte blåingar. HIV71 suger <) Alla som inte hoppar älskar HV (8)

2009-04-02 @ 05:03:07

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0