Alltid ska det vara nåt

Synen är på väg att bli fixad, så snart kan jag avgöra saker på ett korrekt sätt! (är det nu jag ska skriva LOL?)

Idag så var det jobb från tidiga morgonen till klockan slog 13:45! Fick känna mig duktig och så har jag även pratat med Dsk om delegering på sondmatning. Aren't I good? Köpte även mat på busstationen förut (som halva hemtjänsten) och det var smaskig rödspätta! =)

Jag kom att tänka på en sak förut. Hur många känner att dom ger nånting när dom jobbar? Jag menar, att jag jobbar ju på hemtjänsten och jag hjälper människor varje gång jag jobbar! Jag försöker glädja deras vardag, hjälpa dom och stötta dom! Det känns så jävla bra!

Så det så!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

visst är det så.

2009-04-30 @ 08:17:06
Postat av: Katja

Sounds great! :)



Have a nice evening, btw.

2009-04-30 @ 17:59:16
URL: http://kingandqueen.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0