Tralalalaa

Måste bara berätta. Jag har världens töntigaste dator. Det är sjukt. Haha, jag menar. Den är helt ny. Fick den för ett halvår sen. Det finns uttag för DISKETT (ni vet det man använde på lågstadiet när man hade skrivit någonting roligt på datakunskapen så skulle man spara det till nästa lektion^^) Japp, sånt har jag. men, jag har fan inget uttag för en SKRIVARE?! Alltså, okok, om man måste ha en usb-port, det fattar jag med, nymoderniheter osv osv, men (!) det finns uttag för diskett. diskett... Haha.. Och det är synligt också.. ^^


Igår, så skulle jag och min ägodel gå ner och köpa chips. (ni vet, det där som är farligt gott och extremt beroendeframkallande?) vad händer där nere då? JO, det finns en hel chipslåda där alla chips kostar endast 10 kr styck. Vilket resulterade i att han kom hem med 4 påsar chips, och jag med min ensamma ostkrokspåse!


Bjoern does love chips <3

Kommentarer
Postat av: Sabiina

vart hade dom chips för 10 kr :o?

2008-09-01 @ 16:25:56
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hade dom chips för 10 kr :o?

2008-09-01 @ 16:26:50

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0