Skor <3

NEJ, jag ska inte bli som alla andra bloggar som skriver om sina besattheter av smink, mode & skor.
Tänkte bara berätta för er om mina skor.
Jag älskar skor! Man kan inte låta mig gå in i en skoaffär utan att jag kommer ut med ett par.
MEN, då kommer vi till den stora skillanden!
Jag köper nästan bara skor när det är rea.
Rea är svinbra tycker jag!
Som häromdagen, jag gick in i en skoaffär och ser att dom har halva priset på Rean. ÖÖH!
Ser direkt ett par skor som jag har tittat på ett år, men som jag inte har haft råd att köpa.
Och nu skiter jag fullständigt i vad Ni anser vara dyrt eller inte.
Jag har bott själv i 4 år, med endast studiebidrag. Jag har fått leva på det.
Ni vet, 1050 kronor i månaden!
Så 400 spänn för ett par skor har varit ganska (läs väldigt) dyrt för mig!
Jag måste köpa mat, toapapper och såna där saker som folk som bor hemma fortfarande inte behöver tänka på.
Så 400 kronor för ett par skor kan jag bara inte lägga ut!
Förräns nu!
150 spänn på rean, och halva priset på det!

74:50 gick det på! YEIH säger Susanna!

Här har vi en bild på mina skor. (för er som inte orkar räkna så är det 34 stycken)
Har haft fler men måste erkänna att vissa av dom var så trasiga, eller så fula, eller så använde jag dom aldrig längre, så när jag flyttade in till Björn, så slängde jag nog faktiskt runt 10-15 par skor!
Ska ju till Sthlm snart (31 oktober, inte runt hörnet direkt men, snart ^^) och hoppas nog lite på att det är någon rea där då.

Min främsta passion inom skor är då, *trumvirvel* CONVERSE!
Spelar ingen roll om det är fejk eller äkta.
Palla märken.
Man ska köpa det man tycker är snyggt.
Palla vara en modehora.

Kommentarer
Postat av: cecilia

fan att du inte har samma storlek som mig på fötter din jävel. :P

2008-09-08 @ 15:34:45
URL: http://my.opera.com/cecill
Postat av: Alexballex

Bah, susanna du är en icke-mode-litz :D

2008-09-08 @ 19:52:58
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0