°oO_Oo° Tisdag!

Fråga mig inte angående rubriken!^^
Nej hörrni, nu tycker jag nästan att någon i vårt avlånga land, vill ge mig ett jobb här i Karlstad. Eller möjligtvis Sthlm, har kommit fram till att det kanske inte är helt omöjligt att jag skulle kunna tänka mig att flytta dit, så länge jag har jobb och bostad. Min lilla ägodel Björn har väl inte heller varit helt emot idén, så länge han har ett jobb så!
Och då har jag ju min egen lilla guide med.
Efter att han bodde 1, men vafan, det går inte att göra "en halv"på den här jävla datorn. Gud, va jag inte gillar Mac. JAJA, då skriver jag väl med bokstäver då. 
Han bodde ju i Sthlm i ett och ett halv år, när han jobbade med Bingo så han kan nästan Sthlm bättre än dom som bott där i hela sitt liv (om man ska tro på vad han säger ^^)
Nej, men börjar bli lite less på att bara gå omkring här. Kul att pengarna bara försvinner, och så kan jag inte göra nåt åt det. Vi har bestämt att jag köper maten och Björn betalar hyran.
Blä, tänk om jag hade vunnit en si så där 10 miljoner på en Trisslott!

Nejnejnej, nu ska jag käka frukost och sen ska jag nog ta tag i mitt liv, och gå 100 meter ifrån lägenheten, in på hotel Scandic, och fråga om dom behöver någon ny anställd.

Tänkte bjuda på några såna där snygga bilder på mig själv.



Åh, vad man älskar sig själv när man har glasögon och osminkad, eller, ja, med gårdagens smink fortfarande i ansiktet. Lovely!

Kommentarer
Postat av: malinm

skriver det inte förrän jag vet jag har fått det eller inte =)

2008-09-16 @ 12:03:19
URL: http://malinm.se
Postat av: Alexandra

Bomben är släppt i bloggen nu! ;) Jag inväntar ditt samtal, skratt. Ha en fin dag!

2008-09-16 @ 14:33:26
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: cecilia

klart ni ska till sthlm!!! :D:D:D

2008-09-16 @ 22:36:09
URL: http://my.opera.com/cecill

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0