Ond granne

Jag och Björn har en jobbig granne. Klockan är kvart i 12 på kvällen, och han/hon spelar hög musik. Jättehög musik. Men en bas som jag snart kommer slå sönder. Visst, det är lördag! Jag fattar om dom festar! Inga problem! MEN!! klockan är kvart i 12 och jag ska jobba i morron! Och basen stör mig! Och det är BARA trance! Spela bra musik ffs om du ska spela! GNÄLL-SUSANNA! men blä. Basen förstör mig hjärtrytm!

Och nej, jag är ingen glädjedödare! Men det finns faktiskt vissa jävla regler och nu.. alltså, det känns som att någon slår mig! Gah! Men nu har Björn gått ner och sagt till dom. Men ingen förändring har hänt än iaf! Björn är nu tillbaka. ingen förändring. Jag tycker inte om min granne.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hade du tyckt om trance hade du förstått din snälla granne!



Hoppas han spelade något av det du avfärdade som "bajs" när du hatade min musik!

2008-09-23 @ 02:13:12
URL: http://photobyM.se

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0