Om den trista vardagen

Jag har verkligen inget vettigt liv just nu. Jag är arbetslös. Eller mittemellan 2 jobb som man även kallar det. Vilket innebär att jag bara går hemma om dagarna. Jag blir så himla lat. Jag orkar inte ens söka jobb. Hur patetiskt är inte det då? Känner att jag måste ta tag i mitt liv snart.

Åh, på tal om ingenting.
Jag hatar Stolen.
Alla tjejer lär ju veta vad jag snackar om.
Stolen.
Och jag kan inte direkt påstå att saken blir bättre av att en läkare av det manliga könet står och stirrar heller.
Nej, den där Stolen.
Bränn den. Fyfan.
Jag håller verkligen inte med en killkompis som påstod att Stolen var rätt bekväm, om man skulle kolla på fotboll nånkväll, chipsskålen på magen och ölen i handen.
Fyfan

Byta samtalsämne!!!

Jag bakade en kladdkaka igår. Jag är världens virrigaste människa btw. Jag och Björn gick till Hagahallen för att jag skulle handla blockchoklad och så skulle vi panta burkar. När vi kommer in på Hagahallen så kommer båda två på att vi har glömt burkarna och när vi kommer hem ifrån affären så upptäcker jag att jag inte har köpt blockchoklad, SOM stod överst på min lista! Som jag hade i handen inne i affären. Jag blev ledsen men gjorde min kladdkaka ändå. Slängde i lite Nutella och lite hallon och det blev smaskens =)

Som sagt, höst! 10 grader ute bara! Ta mig utomlands någon?
Björn vägrar. Föreslog det lite snällt för honom igår:
"Älskling, bjud mig på en utomlandsresa. Du kan få skjutsa och hämta mig vid flygplatsen"
Jag fattar inte varför han vägrade. Vrång skåning...

Just ja!
Får man ömma bröst när man har ägglossning? Eller.. varför, nej fel, när får man ont i brösten flickor?! Jag har ju inte mens, så har inte riktigt koll på när man ska ha ont eller vara öm eller sur. För det kommer när jag känner för det. Eller ja, kan ju inte direkt påstå att jag känner för att ha ont, men ni fattar vad jag menar? Eller....?

Och just ja Nr 2!!
--> Statistiken <--
Jag kan inte kolla min statistik här på bloggen. Står bara: "Regio A & Region B" och sen 2003, 2004 & 2005
Nån som kan förklara för en stackars förvirrad värmlänning? O_o
Eller är det bara mitt internet som fuckar?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag avskyr stolen jag med, så jag förstår dig! Alltså man brukar vara öm i brösten innan mensen och när man har den. Så svaret är ja, man får ömma bröst under ägglossning. Men ibland kan det ju bero på annat också ;) Hur var dagen med syrran? Hoppas det där med statistiken löser sig!

2008-09-10 @ 16:47:56
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0