Nu har jag lugnat ner mig

Japp, nu har jag lugnat ner mig. Känner mig inte lika negativt laddad åt allt och alla. Kan se det roliga i det hela. Nästan iaf ^^
Alla vet väl att man (många gånger) överreagerar på skitsaker som kanske har växt och blivit större? men det går över. Efter ett tag. Oftast iaf.

Känner mig duktig just nu. Har tvättat 4 maskiner, hatat centrifugen lite, hatat torkskåpet lite som vägrar torka tjocka tröjor och sen förbannat mig själv för att jag flyttat ihop med en kille som bor på tredje våningen utan hiss.
Förbannar mig själv lite för att jag inte har plockat in den rena tvätten sen senaste gången jag tvättade, och varför jag inte står och diskar just nu!
menmen!
ska nog kanske ta tag i det där nu. Både tvätten (även den precis nytvättade) och disken! Sen ska jag fan ta och laga mat! För jag är hungrig.
Ska kanske gå och handla sen också. Ville baka scones förut. Men hade ingen mjölk eller youghurt! Så ska gå och inhandla lite saker sen tror jag =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0