Nu är hösten här

Ja, nu är hösten verkligen här! Och det ingenting som jag jublar över direkt!
Visst., det kan vara mysigt när det regnar, när man sitter inne med tända ljus, kollar på en film ihopkurad med pojkvännen och när man äter ostsmörgåsar och dricker varm oboy =)
Menvafan,
Höst innebär även att det regnar hela tiden. Det är rått i luften. Man vet inte hur mkt kläder man ska ha på sig. Antingen så har man för mkt på sig eller för lite. Man kan inte sätta på sig några skor som man är rädd om, för dom blir förstöra direkt av det här dåliga vädret!
Och nu när jag inte har något jobb, ja inte känner jag direkt för att gå utanför dörren för att gå och söka jobb (ja, jag vet. jag måste) men att man med vetskapen om att man kommer antingen att frysa och så och hacka tänder när man kommer in till stället man ska lämna in cv hos, eller att det bara rinner svett av en, det är fan ingenting jag värdesätter sådär himla högt!
nej usch.
känner mig bara så jävla nere när det blir höst.
Blir säkert snö snart med! BLÄÄ!
Enda positiva med hösten är att jag fyller år ^^


Kommentarer
Postat av: Alexballex

I agree....

Vart är bilderna från när björn rider!!!????

2008-09-08 @ 19:53:51
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0