Musik <3

Nu vet jag inte hur tydlig jag har varit när det gäller min musiksmak. Alltså, jag kan inte säga att jag vägrar lyssna på det och det. Jag kan lyssna på det mesta. Förutom trance. Det går bara inte. Och försök inte påverka mig angående det. För jag lovar att det som jag lyssnar på totalvägrar många att lyssna på.

Min största passion här i livet, är musik!

Om någon missat det så gick jag ju även 1 år på Geijersskolan, där jag gick på Nordiska Rockmusiklinjen, där jag sjöng. Var nog nåt bland det roligaste jag gjort faktiskt. Vi spelade in låtar, var ute på turné, uppträdde, spelade in en musikvideo. Synd bara att jag var sjuk mesta delen av tiden. Fick bland annat åka hem ifrån turnén för jag var så sjuk. Akutenbesök och ligga ensam på vandrarhemmet. Haha
Menmen, det var inte det jag skulle framkalla känslor på.

All that remains, Disturbed, Slipknot, Bullet for my valentine, Sonic Syndicate, Guano apes = kärlek!

Yes, det är nämligen som så här. Jag är besatt av metal/hårdrock. Det är min största passion här i livet.
Ska på Disturbed 31 Oktober & Slipknot den 12 November!

Slipknot började jag lyssna på i slutet av 8an, och efter det så blev det mer och mer mot Metalhållet. Mycket Avatar, As I Lay Dying osv. (för er som inte vet så sångaren i Slipknot Corey Taylor är ju även sångare i gruppen Stone Sour, som för övrigt också tillhör en av favoriterna) Så för mig blev det till en av dom gladaste dagarna i mitt liv (tror ja fan!) när min kompis Robin berättade för mig att Slipknot ska spela i Sthlm.

Jag ska se Slipknot efter 5 års väntan =)

MEN, oj vad jag skriver men, fick även reda på att Disturbed ska spela den 31 Oktober. Och nu ska jag då berätta för alla. Disturbed. Jag skulle nästan kunna dö för dom. Jag har varenda låt med dom. Jag tror att jag kan varenda låt med dom också. Biljetterna ligger i lägenheten. Har tagit ur dom ur plånboken nu.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar nog inte läsa mer heller.
Men som sagt. Jag har en förkärlek till Metal. Det har inte Björn. Vi har lite problem med musiken ibland.



All that remains - the air that I breathe <3/>

Kommentarer
Postat av: Sabiina

mehh fråga aldrig mej som typ bara har youtube klipp på min sida :P nej nej skit i mej :P

2008-09-05 @ 16:51:40
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0