Mallar

Satt precis och raderade typ 800 sms på mobilen (jag fattar inte grejen med att man ska kunna ha så många sms, man kan aldrig hitta det mann letar efter och har man sparat nåt längst ner så tar det år innan man komer ner tilldet) Menmen, kollade även vilka Sparade meddelande jag hade och upptäckte att det var inget att spara. Kollade sen igenom Mina Mallar. Ni vet. det brukar vara meddelande, som "hjälpsms" eller vad man ska säga.
"Hey, what's up?"
"I can't today, got a meeting"
"When & where?"

ja, men mallar som man bara kan skicka iväg.
Men, nejnej, inte i min mobil. Jag hade 2 olika mallar

"Help" &
"Let's party"

Hahaha

Justja, fick precis reda på vad en person har gjort. IGEN! Jag fattar inte hur han tänker? Det blev skit sist han gjorde så, trodde han att han skulle lyckas igen?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0