Lördag med Gustav

Idag, började jag och Björn med att smaska frukost till Gustav! Underbar film! Efter det, dusch! Sen, ringde Johanna, som gick i min klass på Geijersskolan och frågade om jag hade lust att fika med henne eller något, när hon kom till Karlstad vid 5. Sure, sa jag och gick iväg till stan =) Det var kul att träffa henne igen! Skvallra lite om man som har hänt och vad man har gjort ^^
Sen åkte hon vidare till Jesper, medan jag gick till museeparken där Björn fotade (tänker inte säga vem, eftersom att det är lite hemligt just nu pga en viss person ^^) och nu är vi hemma igen, och Björn ska göra biffar =) FOOOOOD!
Svinigt hungrig känner jag nu faktiskt att jag är!
SÅ, snart mat och lite mer Gustav. Gustav 2 faktiskt. Slår på den andra filmen! Yes
Häpårä!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0