Logiskt tänkande

Jag blev smart förut!!!
Har i flera dagar försökt att föra över filmen Fame till en av Björns externa hårddiskar, utan att lyckas. Det står bara att disken är full och att man måste rensa disken, men har kunnat föra över vad som helst annat ifrån min dator till hårddisken, men det går bara icke med Fame-filmen.

Men idag gick det upp ett ljus för mig!! Laddade ju ner filmen ifrån Piratebay. Ja, vad gjorde jag då? Jo, jag kopierade bara Torrent-filen till hårddisken. JIPPI, it worked!! Så nu laddar jag ner den igen, fast på Björns dator =) Tihi ^^ Det är inte lätt att vara smart för mkt, det är därför som jag inte visar det så ofta! (a)

Åh, vad smart jag känner. Och nu är min kära syster på väg hit. Hon ringde precis och frågade om hon skulle köpa med baguetter. Kräftröra.. Mmmm.. Kärlek till min syster <3

Och sen ska vi gå och jobba lite =) tihi ^^

Kommentarer
Postat av: Blondie

HAHAHHAHA susanna i ett nötskal! du är ett tekniskt under darling!

2008-09-18 @ 22:26:29
URL: http://bl0ndie.blogg,se

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0