Knullrufs ála Susanna

Jag fattar inte hur jag sover. Varenda morgon när jag vaknar, så har jag ett knullrufs där bak på håret, så jag kan knappt reda ut det! Sjukt! Känns som svinto också! Hahaha.

Just ja, kom på en sak. Det var länge sen jag skrev något roligt i bloggen. Så jag tror att jag ska bjuda på
Sabina Anderssons Liv i en kartong!

Sabina var ute och festade i lördags. Hon var överlycklig, för idag kunde hon visa upp sina dolda talanger som hon har. Det vill säga, puta med underläppen och puta med stjärten. Hon är föga stolt över den där bakdelen!! =)
Hon skrattade högt och länge och slängde med sitt långa, lockade hår. Och sina snitsiga kommentarer;
- Jag jobbar VARJE söndag, förutom då jag är ledig !! (hon är så fruktansvärt smart)

Sabina lindade in sig själv i gräslök på lördagen och smaskade vitlök som andra käkar chips. Hon hade en skön odör som gjorde att alla som kände lukten av henne, sprang enda upp till toppen av Branäs-berget! Och det, det är inte en liten backe det!!

Sabina sjöng: Shake that ass! BITCHES let me see what you got! (sen ändrade hon texten och sjöng) Shake that ass! BITCHES make you watch what I got! Hon var fruktansvärt stolt över vad hon kom på och sprang fram till DJ'n och ville att han skulle berätta för alla om hennes snitsiga text-rad.
Han sa nej, och bad henne gå innan han skulle kontaka vakten! Sabina blev så förvånad över vad mannen sa till henne, så att hon hamnade i chock! Hon var i detta tillstånd i ungefär 26 sekunder, sen gick hon fram till DJ'n igen, ihopp om att han hade glömt henne. Hon hade glömt honom, så hon ville visa sin stjärt för honom! Han ringde vakten. Sabinas kväll i branäs blev inte så bra som hon ville, men hon grät inte över det. Hon grät över att hennes stjärt frös fast i en bänk. men sen åkte vi hem, och hon lade sig för att sova i sin mögliga säng!

Sabina finns faktiskt på riktigt, och henne hittar ni på: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sabiina

jag kommenterar åt dej med :P hela tiden ;D vad fint du har skivit om mej ännu en gång ^^

2008-09-01 @ 16:29:09
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0