Knarkare och nwt

Skulle borsta tänderna igår. Var svintrött och mätt och ville bara sova. När jag ska tända lampan inne i badrummet, så POFF säger det så vägrar den leka mer! Blä, kunde inte sätta tillbaka lampan för fick höjdskräck på stolen eller nåt.

Drömde i natt nåt om att det var en massa knarkare utanför lägenheten som försökte storma in när jag öppnade dörren. Vaknar sen av att det låter som att det kom någonting igenom tidningsinkastet. Hm, tänkte Susanna och gick ut i hallen, kom direkt att tänka på drömmen och vågade inte tända lampan i hallen, i fruktan att dessa onda junkies skulle stå utanför och bomba dörren om dom upptäckte att det var någon i lägenheten. Fick tag i en mobil och lyste upp golvet med den.
Det låg någonting vid dörren.

Det var.. nwt. (Nya Wärmlands Tidningen, för er som icke förstår något så självklart)
Skickade in i förrigår att jag vill bli med i tidningen när jag fyller år (ifall mina "kompisar" glömmer bort det ^^) och då skulle jag även få 21 dagar gratis av nwt.
Japp, fick mitt första nummer i natt.
Klockan 5 am.

Igår köpte jag den där deodoranten som ska hålla en slät under armarna längre. Nivea Double nånting.. Har precis använt den nu. Får väl se om den hjälper. Vem vet? Det kanske lägger sig som en tjock hinna i armhålan, och håret kan inte växa fram fär den där hinnan, och när man väl ställer sig och ska duscha bort det, så har man 1 dm långt hur under armarna. Jag skall vara observant!

Nej nu ska jag klä på mig och sen gå ner och handla, och sen baka bröd till min man som skall åka till Göteborg idag! Jag är en riktig jävla hemmafru och varenda jävel ute i världen är avundsjuk!

JUST JA!
Katastrof!
Mitt (föredetta) neonlysande plastband som jag har haft runt min handled sen i februari, har gått av!
det är så jävla sorgligt.


OCH, det stod en polisbil på innegården igår.
Intresseklubben antecknar.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0