Jag äger en sjukling

Nu har det hänt.
Björn har blivit sjuk. Han ska till sjukan sen. Han hostar snart ihjäl sig! Jag lovar!
Funderar faktiskt på att gå till Hagahallen och handla just nu, bara så att jag kan köpa Ingefära till honom, för läste precis det att det funkar mot rethosta! Så man kan ju alltid hoppas, så att han inte dör!
Han har iaf snart snytit ur all substans i kroppen sååå..
Jag kommer också snart att bli sjuk, eftersom att mitt imunförsvar ligger på minus ungefär (doktorer har sagt till mig att jag inte får vistas i samma rum som nyförkylda människor, för då blir Susanna jättesjuk. Jättelänge!)
Så, funderar på att placera Björn i förrådet eller inne på sjukan!


Min kärlek = sjuk

Kommentarer
Postat av: Sabiina

du får flytta in hos mej :D

2008-09-01 @ 21:41:58
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0