Helgen med Arena och Monopol

Usch, nu låter jag sådär tråkig igen. Sammanfattning av helgen. Jaja

Fredag: Var på After worken och åt mat och åkte sen på förfest på Bellevue till Stephanie (vet tyvärr inte hur det stavas) och åkte sen hem till mig, och gick sedan bort till nån tjej somn bodde bredvid Freesun och var där ett tag. Men en kille tog min öl och folket kollade skumpf på mig (varenda en ungefär var sådär, perfekt sminkade och hade lockat det perfekta håret, och så var jag där ^^ haha) Yes, och sen drog vi till arena. Var faktiskt riktigt kul där =)
Gick hem vid halv 2, och satt då och skrattade med Björn och våran nattgäst Linda.

Lördag: Stort behov av fet mat. Bk blir. Dör nästan i kön av bakfyllesvält och springer hem så fort jag bara kan.
MONOPOL på kvällen, jag, björn, linda och fia. Spelar ifrån halv 5 till halv 12 på natten. Men tar 2 pauser för mat och sen för kladdkaka som jag bakade efter att jag förlorade andra gången vi spelade :P

Söndag: Tänker inte lämna lägenheten. Ska se på film =)

Kommentarer
Postat av: Sabiina

ja du vet den som ligger mitt imot hagahallen, han har natt öppet nu ^^ ja monopol är skojj de, synd att ja inte orka vara med denna lördag men vi får styra det snart igen ;D

2008-09-14 @ 13:48:27
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0