Jag har varit Duktig & jag har en Söt Pojkvän

Fan va duktig jag var igår. Ja, enligt mig själv iaf. Sökte jobb på 7 ställen, FAN; jag måste gå till dom! Fanfanfan!!! Om senast en timme så måste jag vara på Statiol! FAN! Det var 2 ställen där dom sa att jag skulle komma tillbaka idag, för chefen var inte där. Jag är såå duktig. Not.

Det är bara att inse det. Jag hinner inte. Om jag inte tar bussen dit, och Susanna är fattig som fan.
Okey, jag får gå dit i morgon. Hm, trodde att Björn hade satt alarm på datorn för att jag skulle gå upp, men icke. Vaknade av mig själv för 30 minuter sen (halv 11)
Jaja, ibland går det inte som man har tänkt sig. Känner mig inte så sugen på att gå ut och gå idag.
Ska handla sen iaf, och vid 4 så ska jag till DialOn och ja. jag erkänner, ska faktiskt söka jobb där som telefonförsäljare. Men som deltid. 6 ggr i månaden är det minsta som krävs. Och det ska jag nog kanske klara av ^^
Haha
 

söt <3
Jag har en söt pojkvän och nu ska jag duscha =)

Grrr! HATA MAC! vet inte vad felet är, men när jag går in på min blogg så är alla Å, Ä & Ö skumma. Ja, det är svinskumma symboler. Nej, nu ska ja inte klaga mer på Björns dator. Känns som om jag har gjort det en hel del.
Men det är inte mitt fel.
Jag tycker helt enkelt inte om Björns dator. Bläää.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0