Drömmar och spelkväll

Jag har haft ännu en av mina speciella drömmar igen!
Den här gången var min faster med i den.
Min faster körde en bil och vi åkte på nån liten asfalterad väg, och sen så satte på hon TNT (ni vet, låten?) på radion, på svinhög volym, och så började hon att digga stenhårt till låten samtidigt som vi åkte i en kurva så jag trodde att vi skulle köra av vägen. Men ICKE! Sen frågade jag henne vem det är som har gjort låten TNT, och då sa hon att det var Julio Eglesias och nånmer som sjunger den. (Julio är då pappa till Enrique Eglesias, smörsångaren). Och sen så var vi helt plötsligt vid Kims hus i skogen, men vi gick, och då, från ingenstans så dyker Johan Ulvesson upp och Julio! Och vi skulle alla med bussen som skulle gå om 7 minuter. Fast, sen när vi kollade på busstidstabellen, som fanns vid Niklas Andersson, så stod det att den skulle gå ".08,- .28,- och .44" Men det sa inte oss någonting, för vi hade ingen klocka med oss.

Sen vaknade jag av att det lät som att någon tog kort på mig.
Någon tog kort på mig.
Det var min man.
Jag blev arg och somnade om!

Spelkvällen igår =)

Yes, hade spelkväll igår! Jag, Björn, Jea, Saaben och Martina var här! Vi spelade monopol och sen bjöd jag på storslagen mat! Spagetti med ost och baconsås! Alltid gott, alltid lättlagat! Vi avslutade monopolet efter maten, då Björn vann en storslagen seger! ^^ Vi fortsatte kvällen vidare med "Girls", det mesigaste tjejspelet jag varit med om! Haha, fast sen var den iofs ifrån 9 år. MEN ÄNDÅ! Vissa frågor:
  • har du någonsin ljugit?
  • tycker du att spökhistorer är läskiga?
  • har du någonsin sagt emot dina föräldrar?
Ja, ni kanske ser. Men det var inte allt! När man skulle svara på en fråga, så skulle man trycka på en "lögndetektor", dvs, en liten apparat med 2 knappar på. Den ena, ska den som ställer frågan hålla in, och den andra knappen ska man trycka på när man ska svara "Ja eller Nej" på sin fråga.
Lögndetektorn ljög en del kan vi väl säga. haha

Sen blev det efterrätt. Vanligglass med, hallon, grädde och bananer! Smakigt värre!

Yes, sen kom Fia efter 8 och då började vi att spela kort istället och så värmde vi vitlöksbaguetter (eller baketter som en viss man frågade Fia efter på Preem ^^) och hade det trevligt. Vi avslutade kvällen runt 12 och sade då adjö till dom andra! Det var en trevlig kväll, och det får vi ta och göra om =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det låter som ni hade en ypperligt trevlig kväll :) Men Susanna, har jag missat nåt..? Angående drömmen, du skrev att din MAN tog kort på dig? Monopol, shit det var länge sedan jag spelade det, jag minns att det var ett spel som spelades flitigt på fritis, do you remember? Btw, jag skulle ju ringa dig om en grej kom jag på nu. Påminn mig om att jag ska fråga dig en sak nästa gång vi pratar i telefon, danke!

2008-09-07 @ 13:27:39
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0