Brännande smärta

Ja, det är inte en sån hemsk smärta när jag tänker efter. Och inte brännande heller. Det är mest en isande känsla i mitt ansikte. Jag är duktig. Jag är tjejig. Jag har lagt en ansiktsmask! Och det kanske var välbehövligt?

Igår, så blev Björn sugen på pizza, och jag på en räkpita ifrån Romstads pizzeria. För den är guuuuudooomlig! MEN, dom hade inte utkörning, så jag och Björn bestämde oss för att laga mat själva! Så vi gick och handlade och sen gjorde björn en pizza och jag skalade ett halv kilo räkor och åt 2 underbara räkpitor =) Och en.. bit av Björns pizza också =) Smaskens!

Åh, idag, så blev jag väckt. 11:05 för att vara precis. För Björn fick tillbaka sin dator igår (han är överlycklig) och han upptäckte att man kan ställa in mååånga olika, roliga alarm. Så, när jag skulle upp (enligt honom) så kom låten: Morning has broken" på SVINhög volym! Och en bild på honom upp på skärmen. Ofattbart sött, tyckte Susanna och gick fort in i duschen där hon dränkte sig i en halvtimme.

Nej, idag ska jag nog faktiskt vara lite duktig. Ska nog städa badrummet faktiskt!

Och just ja.

För er som vet om det:
Idag har jag ett problem mindre!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0