Att vaxa ett par ben..

...är inte så lätt som man tror. För smärtan är fan det värsta jag varit med om. Att tatuera sig är så mkt skönare!
Köpte vax häromdagen, och tänkte att jag skulle prova det. Vax som man ska värma i micron. Kan väl inte göra såå ont iaf. Trodde jag.
Alltså, har hållit på i en timme nu, och jag har inte ens gjort en fjärdedel, på båda benen! NEJ; Björn får vaxa dom sen så kan jag ligga och skrika in i en kudde eller nåt ^^
Alltså, hur kan folk frivilligt utsätta sig för denna tortyr?! hur frågar jag mig, HUR?! Och varmt är det också, och så luktar det illa, vaxen är limegrön typ och AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

Aj, en lång dusdch blir och raka bort det vaxet som jag inte fick bort, men måste raka bort det, eftersom att vaxet inte är vattenlösligt.
Tyck synd om mig

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fy fasen vad ont det låter! Stackare, du har det då inte lätt nu ;) Hur var din helg annars då?

2008-09-15 @ 22:10:27
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: malinm

haha aaj :)

2008-09-15 @ 22:16:53
URL: http://malinm.se

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0