Att vara blind

Just för tillfället så är jag i stort sett blind. Jag har nämligen inga galsögon på mig eller linser. Björn är inne i duschen, och ja, där inne finns även det jag behöver för att kunna se bra. Hm, tror jag måste städa lägenheten lite innan mamma kommer sen. Annars så blir hon väl galen ^^

Och jag kom på en sak! Att det ska vara så himla dyrt att handla! Och tungt! Shit, skulle handla igår. Björn låg hemma och hostade och snorade så jag fick gå iväg ensam. Nästan 500 spänn gick det på med alla mat (och endast mat) och 3 kassar ála 7 kg! Jag dödde innan jag kom hem. Tur att Björn inte har nån lukt, för blommor var nog det sista jag luktade ^^

Nej, fixa min syn och lägenheten lite =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0