Att träffa Pölsa =)

Hår, ravioli och fimpar. En salig blandning för Pölsas skull!
Hår som folk har skänkt till Pölsa!Det är nåt hippo här i Karlstad nu, och vi har fått reda på att Pölsa (ni vet ifrån Smala Sussie) ska hit och vara konfrencier eller nåt (hur fan stavas det?) OCH eftersom vi fick folk att skänka hår till honom på Arvikafestivalen (finns många bilder där), så måste vi ju gå och kolla på honom!

Men eftersom att min skrivare inte funkar till min dator, så tänkte vi skriva på en stooor tapet att han ska in och kolla på den här bloggen för att se vad svenska folket gjorde för honom. Vi fick ALLA hårfärger man kan tänka sig, en väktare klippte en liten tuss till och med. En tjej med dreads klippte av en bit! Vi gjorde ALLT för att Pölsa skulle bli glad!
Pölsa =)
Pölsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej pölsa jag är dit största föns

2012-07-26 @ 13:01:44
Postat av: Anonym

hej pölsa jag är dit största fäns jag vil trefa dej non dag jag heter linnea jag är så här gamal 9 snart 10

2012-07-26 @ 13:07:24

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0