Att ha en sjysst granne =)

Var hos hudläkaren förut och fick salva och recept på antibiotika så nu ska det fan sluta att klia! haha
Och skulle boka tvättid efter det, fick tid i morron, MEN;
då händer det bästa!
Innan jag hann gå in till lägenheten så öppnar en tjej tvättstuge-dörren och frågar mig om jag vill tvätta idag, för hon hade tid till 6, men har inte så mkt tvätt, så om jag ville så kunde jag få tvätta när hon var klar med nästa maskin! Svinbra tyckte jag och gick upp och slängde ner smutstvätt i Ikeapåsen och gick sedan ner när det var dags. Men då! Hör och häpna! I den tvättstugan som jag tolkade det som att jag skulle få tvätta i, så var det tvätt i tvättmaskinerna!
Skumpf tänkte jag och tänkte att hon kanske menade tvättstugan på övervåningen! Gick upp dit, och där var det ingen tvätt i maskinerna men därmed i torktumlaren. HMM, tänkte jag (hör ni vad jag tänker mkt?) och gick ner igen. För jag hade fan för mig att det var tvättstugan där nere som hon menade. Lämnade tvättpåsen där nere och gick ut och ringde till Cecilia, ihopp om att hon hade hört vad tjejen hade sagt, eftersom att jag hade pratat med henne under tiden. Men icke. Hon hade inte hört nåt om.
MEN, då kommer tjejen!
Det var hennes tvätt i maskinen, men hon hade glömt att tvätta en vit tröja, men jag skulle ju också tvätta vitt, så jag tvättar hennes nu med =) Och lovade henne att om hon inte skulle vara där sen när maskinerna var klara så skulle jag dra i armarna på den, så att den inte skulle förlora storleken och så =)
SVINSJYSST granne tyckte jag, och trallade sedan glatt därifrån!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0