Att göra så lite som möjligt

Idag. Har nog varit bland dom lataste dagarna på länge ^^ haha, Eller lagade mat förut och sen vid 6 så gick jag och Björn till Saaben och lånade lite filmer och sen hälsade vi på hos Fia på Preem. Sen blev det hemgång för att kolla på Idol =) DÄR har vi svensk underhållning på hög nivå iaf! Haha, uttagningarna is the shit. Typ ^^

Ja, och i morgon så får vi se vad det blir. Fest hos Maria kanske. Det spörs =)

Nej, jag har faktiskt ingenting vettigt att skriva nu. Helt still i bollen.

JUST JA! Fick min efterlängtade helkroppsmassage av min man förut. Jag tror att.. jag håller mig till vanlig massage i fortsättningen ^^ Han klagade bara på att mina vader var för hårda och att mina fötter vad ännu hårdare! Hmpf! Vilket sätt ^^
Nej, nu sätter jag punkt för idag.
För har verkligen ingenting mer att skriva nu.
och
så börjar Idol nu igen!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0