Åh vilken dag! med både + & -

Sitter just nu på youtube och kollar på olika klipp. Och som jag har sagt innan så älskar jag musikaler.
"Oh happy day" ifrån en Värsting till Syster 2 (Ni vet med Woppie Goldberg, som spelar nunna?) så himla bra filmer. Och just det klippet är så otroligt bra! Killen som har solot, åh, hans röst. Det ryser verkligen i en när han tar den där högsta tonen som man själv inte ens kan ta i huvudet! Haha

Susanna är glad! Fick sms av Saaben förut, ska stå i disken på hennes jobb i morgon =)
OCH, så var jag på möte på DialOn igår, för att börja jobba som deltidare.
Ska dit idag kvart över 5 faktiskt och testjobba.
Får väl hoppas att det går bra, så att jag får fortsätta jobba. Visstvisst, jag blir telefonförsäljare, igen. Men nu är det bara minst 6 ggr i månaden och i bara 4 timmar var ungefär. Så det ska väl gå bra. Någon slags inkomst iaf!

Susanna är arg! Tror faktiskt att jag ska göra den här bloggen till: Susannas Liv om Klagande.
Nej, så jobbig ska jag inte vara faktiskt.
Men nu känner jag att jag måste få skriva av mig. FIck prata av mig med Björn igår iaf. Tog väl ungefär 40 minuter. Och om ni tycker att det är inte så lång tid, så.. Ja.. tro inte så mkt säger jag då.

Tänker inte lägga ut några namn, inte ens citat eller saker som den här personen har gjort.
Nu är det sagt iaf. Det är en person.
Och jag.. känner helt enkelt att nu är det enough. Jag klarar inte mer.
Jag har lyssnat på ditt jävla tjat, jag har gjort som du har sagt, jag har hållit med dig för att inte få dig på kant med mig. Men jag har insett nu. Du är bara en manipulerande satkärring. Ursäkta ordvalet, men det är sanningen. Du manipulerar folk (vilket himla jobbigt ord, stavas det ens så?) för att kunna vända andra emot varandra. Du skyller och kollar ner på folk och klagar ihjäl dig, när det egentligen är DU som är problemet!
Okey, nej ska inte klaga mer nu.

Ska bara säga några saker till.
Det har gått så långt nu så att jag har funderat på att flytta, bara för att komma bort. Faktiskt. Blää
Vad vissa kan förstöra.

På tal om förstöra. Jag har fått en finne. Preciiiiis på överläppens kant. En sån där jävel som bara är röd, ligger tryckt under huden och som bara gör jävligt ont. Meningen med det är...?

Och nej, nu måste jag få upp humöret lite här. Jag lägger ut videon från En värsting till syster (Sisters Act på engelska) med Oh Happy Day!


Kommentarer
Postat av: Blondie

BRA att du ÄNTLIGEN insett att denna däringa människan bara för problem med sig. Man blir ju deprimerad av tanken av att bara tänla på henne....eller arg med tanke på att ALLT är fel i denna människas liv och att det ALLTID är synd om personen i fråga......JÄÄÄÄH RAAAAAAJT

2008-09-18 @ 22:30:21
URL: http://bl0ndie.blogg,se

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0