31 oktober

Snart. Japp, jag ser det som snart. 31 oktober.
Då inträffar det. Det stora.
Visstvisst, jag har fyllt 20 då 11 dagar innan det, hade jag gått i skola så hade jag haft höstlov (eller?) och jag har fått tagit fram den stora halsduken. Antar jag.
MEN, det är inte det som jag menar nu. Utan jag menar att den 31 oktober; då kommer ett av mina stora favoritband till Sthlm.
Disturbed.
Ett band som jag avgudar.
David Draiman - sångaren i detta underbara band. Hans röst är en sån röst som jag kan bli trollbunden av. Så otroligt bra.
Jag, min syster och min kära pojkvän Björn, åker iväg till Sthlm den 31 oktober. Visserligen endast jag och min syster som ska kolla på konserten, men Björn ska visa min lilla kompis Cecilia lite barer och krogar runt om i huvudstaden under tiden!


Stricken - från deras album Stricken från 2005
Görbra låt =)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0